یک زندگی، یک استایل

بایدها و نبایدها، دوست دارم ها و ندارم ها، گفتنی ها و نگفتنی های مربوط به یک سبک زندگی

یک زندگی، یک استایل

بایدها و نبایدها، دوست دارم ها و ندارم ها، گفتنی ها و نگفتنی های مربوط به یک سبک زندگی

احساس می کنم


احساس می کنم؛


   نخواهم توانست یا قادر نخواهم بود که همانند  آنچه والدینم برایم انجام می دهند را برای فرزندانم انجام بدهم.






پست مرتبط از جناب سعدی:



سالها بر تو بگذزد که گذار       نکنی سوی تربت پدرت

تو بجای پدر چه کردی خیر؟         تا همان چشم داری از پسرت

یادم باشد 001


یادم باشد؛


اگر صفتی یا رفتاری را در کسی نپسندیدم،

آن صفت را در خود بمیرانم و آن رفتار را هرگز بروز ندهم.

اعتراف میکنم-شماره 002

اعتراف میکنم؛


    کتاب که می بینم، دلم غنج می رود. دست خودم نیست. قند توی دلم آب می شود.

گاهی آرزو می کنم در یک جزیره متروک و دور افتاده گرفتار شوم که درختان کتاب داشته باشد.

بلند شو


at the end is where i begin



پ.ن. نمیدانم کجا شنیده ام!

پ.پ.ن. ولی مطمئنم هیچ ربطی به آن نتایجی که با جستجوی عبارت بالا در گوگل می آید ندارد!

من هرگز دروغ نمی گویم

استایل شماره 0026


I never lie. But if i'm to do so;
i'll made up one so hard and fast that holds water!

Song not the singer

استایل شماره 0026


I always like the song not the singer


I'm this way [shrug]


اعتراف میکنم-شماره 001


اعتراف میکنم از این مفهومِ بکار رفته در فیلم* ها که عقیده آدم بدها است و می گوید:


" آزادی فقط توهم است
و می خواهد انسان را آزاد کند از
آزادی "


 خوشم آمد !



* the Avengers

انتقام جویان - The Avengers


جایی که یک نیمه خدا (ثور) میاید برادرش را که زندانیِ انسان ها شده است، میدزدد که ببرد به سیاره خودشان برای محاکمه؛


ناتاشا:  او یک نیمه خداست (یعنی نمی توانی ازعهده اش بربیایی)

کاپیتان آمریکا: خانم، فقط یک خدا وجود دارد و تا جایی که به یاد دارم اینطوری لباس نمی پوشد


Nathasha: these guys come from legend they're basically gods
Captian America: There's only one God ma'am and i'm pretty sure he doesn't dress like that

شهر را تخلیه کنید




چرا در هرفیلمی که خطری شهر را تهدید میکند اولین فکری که به کله مسئولین میاید:
شهر را خالی کنید(   evac ) است؟

استایل شماره 0024


چادر مشکی باید بدون طرح و مثل پر کاه سبک باشد. کش با دوخت خیلی تمیز هم داشته باشد