یک زندگی، یک استایل

بایدها و نبایدها، دوست دارم ها و ندارم ها، گفتنی ها و نگفتنی های مربوط به یک سبک زندگی

یک زندگی، یک استایل

بایدها و نبایدها، دوست دارم ها و ندارم ها، گفتنی ها و نگفتنی های مربوط به یک سبک زندگی

chosen



حس خوبی دارد؛ وقتی به یاد می آوری که از بین آن همه، تویی که انتخاب شده ای.


استایل شماره 25



پیامک نباید غلط املایی داشته باشد، نشانه گذاری های املای فارسیَش هم باید رعایت بشود!



استایل شماره 42



در کتاب حل المسایل باید صورت مساله هم نوشته شود تا با وجود تغییر ویرایش های کتاب اصلی، باز هم حل المسایل قابل استفاده باشد و آدم را سردرگم و کلافه نکند.

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم



چرا همیشه محبت کاهنده است و فاصله فزاینده؟





پ.ن. من به این طریقت اعتراض دارم

پ.ن. فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم

مهر



بداخلاقی های دیگران را که می بینم، به خودم فکر می کنم


و

با تـــــو


مـــهـــربـــــان تــــــر


مـیـشوم

کشف


چــــه قـــــدر خــــــــــــوب که صدای آقای "علی قمصری" را هم در بین آهنگ های روی هارد کامپیوترم کشف کردم.