یک زندگی، یک استایل

بایدها و نبایدها، دوست دارم ها و ندارم ها، گفتنی ها و نگفتنی های مربوط به یک سبک زندگی

یک زندگی، یک استایل

بایدها و نبایدها، دوست دارم ها و ندارم ها، گفتنی ها و نگفتنی های مربوط به یک سبک زندگی

جانی دپ



این آقای جانی دپ همان ورژن انگلیسی حسین پناهی خودمان نیست؟!!





پ.ن.  برای کار هر دوشان احترام قائلیم.



تجربه



هرگاه خواستید در زمان به جلو سفر کنید، طلا به همراه خود ببرید 

و هرگاه خواستید در زمان به عقب برگردید، پول!


زاهد و زنار



گرفتم که خود هستی از عیب پاک

تعنت مکن بر من عیب‌ناک

یکی حلقهٔ کعبه دارد به دست

یکی در خراباتی افتاده مست

گر آن را بخواند، که نگذاردش؟

وراین را براند، که باز آردش؟

نه مستظهرست آن به اعمال خویش

نه این را در توبه بسته‌ست پیش

اعتراف میکنم - شماره ۰۰۹


اعتراف میکنم؛


به طمع دعاهای عاقبت به خیری اش است، کاری اگر برای مادربزرگ  انجام میدهم.



کریم بنزما


اسم این طفلک من رو یاد اگزما میندازه....خب واسه بچه تون اسم خوشگل و خوش آهنگ انتخاب کنید خو! واللا!!!



پ.ن. اسمش که مهم نیست فوتبال بازی کردنشو ببین اونوخ  قضاوتش کن!

اعتراف می کنم-شماره 008

اعتراف می کنم؛


نان سنگک و پنیر به چشم من لذیذترین خوردنی های دنیا هستند.



پ.ن. آپشن های موجود: گردو، سبزی، خیار گوجه



حسرت پرواز



در کُنج قفس می کُشدم حسرت پرواز

با بال و پر سوخته، پرواز چه سازم؟