یک زندگی، یک استایل

بایدها و نبایدها، دوست دارم ها و ندارم ها، گفتنی ها و نگفتنی های مربوط به یک سبک زندگی

یک زندگی، یک استایل

بایدها و نبایدها، دوست دارم ها و ندارم ها، گفتنی ها و نگفتنی های مربوط به یک سبک زندگی

سه شرط


بیـــــــــــا

                                   در زندگی مان


دروغ و رفتار سیاست مآبانه و غرور نباشد.






پ.ن.1. غرور نباشد که عذر تقصیر بخواهیم، اگر خطا کردیم.

پ.ن.2. قبـــــــــــــــــــــــــول :دی

اعتراف می کنم - شماره 004

اعتراف می کنم؛


هنوز مسئولیت پذیری لازم برای زندگی مشترک را ندارم.






پ.ن.1. باید بیشتر از اینها به او و نیـــــــازهایش توجه کنم.

پ.ن.2. فراموش کردم برایش چای بریزم، با اینکه می دانستم بعد از غذا حتما چای می نوشد

پ.ن.3. انقدر خجالتی هست که خودش چای نخواهد.

پ.ن.4. باید بیشتر تلاش کنم


پست مرتبط: عشق یعنی نان داغ صبحانه ، برای بانوان